úterý 6. listopadu 2012

Už se to blíží...

                                 Advent je tu coby dup a to donutilo i mě ušití kalendáře:)




17 komentářů:

  1. krásný Majdi, moc krásný....
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Majdi, to je pecka, mám tie isté látky, ale to asi nedám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lil ty seš kecka, zrovna ty to zvládneš levou zadní:)

      Vymazat
  3. Majdi, z týchto látok je tiež úžasný! Ja už sa neviem dočkať, ako ten náš vytiahnem zo skrine, kam som ho vložila na jar, kedy som ho došila a všetci si mysleli, že som sa zbláznila, že adventný kalendár šijem na jar... ale on ten čas tak uletel, že mám pocit, že som ho tam odkladala pred týždňom :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barborko já jsem tě náhodou loni obdivovala, mě dokud netlačí nějakej termín tak to prostě neudělám:) Ten Tvůj byl nádhernej!

      Vymazat
  4. Majdalenko, wow!!! ....je překrásnýýý, látky voní po Vánocích:))

    OdpovědětVymazat
  5. Čovole Majdi, musela jsem hodit čumendu i zde, páč ten adventní kalendář je tak epesní, že Ti ho musím eště raz pochválit:o))). Máš ho móóóóóóóóóóóc peknučké!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo ty si zlato, já se vždycky musím smát těm tvejm výrazům:)

      Vymazat
  6. Holky všem mockrát děkuju, dala jsem ho na Flér a on se prodal. Nijak sem s tim nepočítala tak jsem byla mile překvapená. Ale dal tolik práce, že mi to bylo skoro líto. Nu což mám látku ještě na jeden...tak až přijde ten pravý čas tak na to vlítnu:)

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherný, prenádherný, písala som síce aj u Belletky, ale musela som ešte raz, ja tam ešte iba teraz začínam, tak prepáčte za otázku, tie látky sú tiež od Bellet? Lebo sú neskutočné. Pá Zuzka

    OdpovědětVymazat
  8. A tie obrázky, tie nemajú chybu...to už asi nezoženiem, však? Lebo na tento kalendár, by som sa fakt dala hneď zajtra...pá

    OdpovědětVymazat