čtvrtek 15. listopadu 2012

Adventní kalendář podruhé

Tak a máme tu repete, jelikož sem měla látky ještě na jeden, tak sem překonala sama sebe a uklohnila ještě jeden:) Tenhle už se asi neprodá, tak bude pro Amálku. Sice nevím co jí tam budu dávat, když nic takhle malého nejí, ale to neva...
A málem sem zapomněla poděkovat mé drahé polovičce za čísla stvořená na počítači, to je pro mě fakt nadlidský úkol a bez nich by to nebylo ono:)



21 komentářů:

  1. Přesně tak,vůbec to nevadí-je nádherný!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, díky moc. Bylo by mi líto nechat ty látky jen tak ležet bez užitku:)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Díky moc, mám z něj taky radost i mi to šlo pěkně od ruky...naštěstí:)

      Vymazat
  3. Boha jeho, ten je ještě vymazlenější než ten první!!! Úchvátné čmaněníčko, drahá moja:o). Ten bych měla dcérenkám taky učmanit;-D. Jen musím vybrat ty správné látky a s tím já vždycky nadělám řádné ocapinky:=))). Máš u mě na blogu tip na další filmový dýchánek;-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miško díky, jsi zlatá! Mě se na tom prvním líbil ten velkej anděl, ale bohužel byl jen jeden:) Už se těším na ten tvůj kalendář, to mi zase spadne čelist:)

      Vymazat
  4. Leni, díky moc! Jsem ráda, že se líbí:)

    OdpovědětVymazat
  5. je naozaj prekrásny ... látočky i číselká, všetko zladené, náááádhera !!!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný adventní kalendář a moc pěkný blog. Hezký večer. Monika

    OdpovědětVymazat
  7. Majdi, je ještě hezčí!!! Ty jsi tak trpělivá a pracovitá! A můžeš jí tam zabalit po jednom malé gumové bonbonky, jestli ty jí :-) Výborné jsou ovocné od Katjes...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čus Jani, no to mě teda přecenuješ, trpělivá já rozhodně nejsem:) Jakmile mi něco nejde tak máš vidět ten tanec:)
      Amálka ještě žádný bonbony nejí, tak musím vymyslet něco jinýho...

      Vymazat
  8. Tuhle kolekci miluji, parádní kousek se Ti zase vyvedl :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, díky moc. Já jsem se do ní taky zamilovala na první pohled!

      Vymazat
  9. Nádherný, já udělala už podle tohoto návodu košíkový, ale tak to vypadá, že ušiju ještě něco visutého :) Stejně adventních kalendářů nacpaných sladkostmi pro děti nikdy není dost

    OdpovědětVymazat