pátek 17. července 2015

V letních barvách

K zítřejším narozeninám... jak já závidím obdarovaným, brala bych obě dvě:)


8 komentářů:

  1. Mě opravdu oslovila ta druhá, střihem i látkami a jejich kombinací, fakt povedená!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych brala obě:) Tu první jako velkou plážovku a tu druhou na procházky, výlety a tak...no nic, nechám si zajít chut:)

      Vymazat
  2. Krásné obě. Střihem je mi bližší ta druhá. Hezké dny A.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhernééé sú obe, Echino je kúzelné na oboch a máš ich ako vždy nádherne ušité!!!

    OdpovědětVymazat
  4. No, jo. Fakt. Jedna hezčí než druhá.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju moc holky, obě už jsou darované. Udělaly velkou radost...díkybohu:)

    OdpovědětVymazat
  6. Echino se mi moc líbí. Objevila jsem to tu, budu chodit nakukovat co pěkného šijete :-)

    OdpovědětVymazat