neděle 26. května 2013

U babičky

Ve čtvrtek jsme se vrátili od naší babičky, bylo tam zase báječně:)
 ...u babičky na zahradě
  ...ve Vyškovské ZOO, na prvním obrázku Amálka krmí ryby, to byl největší zážitek:)
 ....výběh pro veverku  také zaujal, keramické domečky jsou z výběhu pro morčata, to je bezva nápad
..a tady je naše babička v nové sukni,kterou jsem jí šila k narozeninám:)

12 komentářů:

  1. Babička v originální sukni je náramná štramanda a Ty jsi to zvládla na jedničku. Zoologické zahrady miluji a vidíš, v té výškovské jsem nikdy nebyla. Príma tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, díky moc! Ta barva babičce moc pěkně sedí a vyškovskou zoo doporučuju, moc se nám tam líbilo!

      Vymazat
  2. Bezva výlet! A babičce to sekne a má skvělou vnučku ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Kráný výlet ... To je paráda ... a máš krásnou babičku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyřídím, ale trochu jsem zalhala, že jí nebudu nikde vystavovat:)

      Vymazat
  4. Ty jedna velká tajnůstkářko, japató že jsi nedala vědět, že jsi ve Wischau v zoo koutku!!!! Jsme se mohly potkat;-D. Tak to mě mrzí, že jsem tě tady na jižní Moravě propásla! Příště se nesmíš zapírat krpeček, páč se s tebou moc ráda potkám, když tady budete. Ináč tu máš opět bohouské čmaněníčko:o). Nádhera! Páčko Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mišul musíme se v létě domluvit a já hlavně musím něco naplánovat dřív než na poslední chvíli:)

      Vymazat
  5. Krásný výlet Majdi, maličká je rozkošná ♥ Babičku obdivuju, ta moje by mě ubezdušila, kdybych jí chtěla ukázat světu:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  6. Sukně je náádherná, babičce trošku závidím. Vývěb pro veverku je krásný.

    OdpovědětVymazat