pondělí 22. dubna 2013

Okolo krku

Hurá sláva, přichází na řadu kouzelná kolekce, která mi úplně učarovala, moc se mi líbí úplně celá, u nás je k mání jen pár vzorů, ale i za to jsem ráda:)Z těchto květů mám v plánu ušít sukni pro mojí babi a z těchto  pro mojí maličkost, tak jsem zvědavá jaká bude realita, ale snad to zvládnu...
Držte mi palce:)
                     
                  
                                               
                                                                          a zase ty bavlnky.....


4 komentáře:

  1. já to prostě miluju, ty tvé vyšívánky v látkách. úžasné...

    OdpovědětVymazat
  2. S tím vyšíváním to vypadá super a rozhodně to ještě více zpestří látku.....pak se musíš pochlubit s výsledkem!!!
    Pavlína

    OdpovědětVymazat
  3. To je krása--vypadá to skvěle :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Mockrát děkuju za pochvaly, nějak jsem se zasekla a květinka je bohužel ještě v polotovaru. Nejdříve jsem z ní chtěla ušít kabelku do krámku,ale je na tom tolik práce, že už jí z ruky nedám a budu dělat parádu sama:)

    OdpovědětVymazat