sobota 9. února 2013

Můry

Kabela z nádherně barevných látek od mé oblíbené A.M.Horner a její nové kolekce Field Study.


                                                                         Ušito podle Bellet

8 komentářů:

  1. No ta je teda parádní:-D krása, B

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná Majdi, ve fialové jedu taky moc ráda... skvělý výběr, perfektní provedení, co dodat, že...

    OdpovědětVymazat
  3. já si říkala, jaké můry Tě trápí... a ony takové krásně barevné :D. hezkou neděli, Majdi!
    M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj Marianko, žádné noční můry nemám. Jsou to krasavice vid! Můj mužskej sice řekl"co je to za hnusnou látku", ale to mě neodradilo a líbí se mi furt:)

      Vymazat
  4. Majdi, jsem chvíli mimo domov a tady toliko krásných změn a novinek ... totok je kus ... fakt kus ... a ty předchozí výtvory .. no nadchnou oko ;-)

    OdpovědětVymazat