sobota 12. ledna 2013

bledě modrá

Hurá, tak jsem zpátky. Teda řeknu vám to počasí mi dávalo krapet zabrat, ale co, zase jsem zkoukla spoustu filmů, protože na nic jinýho jsem neměla náladu:)
A tady je můj počin pro kamarádku k narozeninám:)


10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuju moc Míšo,látku jsem před časem kupovala ve výprodeji u Mráze, to bylo štěstí, že tam na mě počkala:)

      Vymazat
  2. Majdi, je nádhernáááá, si šikulka ohromná ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Katroško, musím se smát, protože na tebe teda nemám ani náhodou:)

      Vymazat
  3. Čuky drahá, totok je ale epesní kabelka!!! Kamarádka bude urkitě nadšená:o), páč jsi to moc peknučce učmanila! Fanfárovou neděli. Páčko Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji jsi zlato:) Konečně se vrátilo sluníčko a mě je zase hej:)

      Vymazat
  4. Majdi ... posílám trocha sluníčka a lepšího bytí ju ... je nádherná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Leni, ještě by to chtělo trochu sněhu a byla bych nadšená úplně, ale hlavně, že je slunko:)

      Vymazat