středa 31. října 2012

Ufff

Dobojováno, sláva! Tentokrát pro tetu k šedesátým narozeninám. Chtěla jsem něco decentního,ale přitom čučavého tak doufám, že se strefím do noty:) Kabelku doplňují kožená ucha pro nezbytnou špetku elegance.
A jak přišla kabelka na svět?
1večer, je to vždy stejná plná nadšení, vybírám střih vše si připravím nastříhám a začnu se šitím. Říkám si jak dobře mi to jde od ruky:) 
2večer je zdlouhavý protože začnu dělat kapsy...a tady jich bylo opravdu hodně...
3večer dělám, že kabelku nevidím a už s ní nechci mýt nic společného, ale žene mě dopředu za prvé termín narozenin a za druhé, že si pak ušiju něco jednoduchého:)

Mimochodem, taky někdy háčkuju, jen to nějak nestíhám fotit, tady je jeden z mých výtvorů:)




22 komentářů:

  1. Majdi, tá je krásna, krásna, krásna! Ideš ako stroj. Ako to, že to stíhaš? Amálka je asi veľmi poslušné dievčatko, však?

    OdpovědětVymazat
  2. Majdi, to mi neřiké, ža aj hákluješ;o)))? Každoprdně to Ti taky bohousky! A kabelka, co říct, prostě epesní záležitost:-D. Urkitě tetička bude chčastná jak blecha, háž tu velkou parádu rozbalí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo ted už tolik né, ale když jsem jezdila vlakem do práce tak to byla nedílná součást mého cestování a čekání na vlak:)

      Vymazat
  3. krásavica .... isto sa bude páčiť !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc!Doufám, že bude pořádně vytížená a nebude ležet v koutě:)

      Vymazat
  4. Majdi, Tys nezklamala! Je krásná, ta bude v kurzu! A to háčkování... parádní... přiznej, že aspoň na to máš někde číňánky ;-) Anebo musíš Amálku uspávat makovicovým odvarem... Měj se hezky, uklidnilo mě, že jsem méně tvůrčí, když ty moje děti jsou od mala perpetum mobile, když skoro nespí... Ahoj :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jani:)Taky doufám, že se zalíbí...Nákrčník je rok starej, takže žádná horká novinka. S Amálkou háčkovat nejde, protože rozmotává klubíčka:)
      Já náhodou obdivuju kolik toho při třech dětech stihneš!
      Měj se krásně,pa

      Vymazat
  5. Krásná a decentní ... sladěné ucha, nádherná práce ... ještě mi pověz, kdo ti pomáhá :-D ... a šál je hmmmmmm
    Majdi paráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díííky, no pomocnice by se našla, hrozně ráda mi tady kramaří v látkách, ale obávám se, že by to neurychlilo proces šití. Raději vždycky počkám až usne:)

      Vymazat
  6. krásná a ten knoflík - krásný detail

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romčo, díky moc! Knoflík asi čekal v šuplíku přesně na tuhle tašku, krásně tam pasuje:)

      Vymazat
  7. Wau, luxusní záležitost, Majdalénko. Jinak, všimla jsem si, že jsi měla umístění na Fléru v Topu, moc blahopřeji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuju! Na Fléru to bylo velké překvapení, které mě moc potěšilo:)

      Vymazat
  8. ta je famózní, jste šikulka, máte můj neskonalý obdiv... taky bych chtěla zmáknout takovou, krásná látka a krásný střih:-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji:) Střih je podle Bellet kurzu, v kterém se šily kabelky. Moc mi to pomohlo a posunulo dál.

      Vymazat
  9. Tá je nádherná Majdalénka a tie ušká jej ohromne pristanú:-) ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katarínko moc děkuju za návštěvu i za pochvalu. Bestří ucha jsem vyzkoušela poprvé a byla jsem moc spokojená.

      Vymazat