čtvrtek 20. září 2012

Sešívaná z La Petit Ecole

Tak tady je jedna podzimní krasavice z moc příjemných látek v úžasných barvičkách.



8 komentářů:

  1. Je naprosto skvělá, Majdi. Bylo by mi líto, dát ji z domu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, já se z každou taškou loučím těžko:) Třeba jí nikdo chtít nebude a zůstane u nás:)

    OdpovědětVymazat
  3. Boha jeho, ta je naprosto úžasnáááá!!!! Tyto látky La Petite Ecole mi utekly:-(((. Doma mám jen pár kousků. Nádherně jsi to učmanila, Majdi. Pohodičkový víkend přeji Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo já sem taky jen paběrkovala co na mě u Bellet v obchůdku zůstala. Je to krásná kolekce, škoda,že už není k mání.
      A moc dík za pochvalu, ty tvoje komentáře mě umí rozesmát!

      Vymazat
  4. Moc se mi líbí, krásně ladí. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ach jo, Majdi...jak červenú nemusím, tak sa mi táto taška páči! Krásna, krásna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Lil to seš hodná, že ses stavila. Už mi bylo smutno:)

      Vymazat