pátek 24. srpna 2012

Svatební dar

Zítra jdeme na svatbu sestřenici Janičce. Dlouho jsem přemýšlela co by se jim mohlo do bytu hodit a nakonec padla volba na zkrášlení kuchyně, kterou mají bílo hnědou. Látky jsou z kouzelné kolekce Gypsy Caravan od Amy Butler, jsou to moc příjemné barvy...no co vám budu povídat, nejraději bych si celý setík nechala:)



11 komentářů:

  1. krásný svatební dar Majdi:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krása..určitě z něho bude velká radost :)
    Pěkný den Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Majdi, nic nám nepovídej... také bychom si takovou krásnu nechaly ;-) Užijte si svatbu!

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, to je krásný svatební dar :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Velmi pěkně sladěno. Určitě se bude novomanželů, líbit.

    OdpovědětVymazat
  6. Mockrát děkuji za krásné komentáře, udělaly mi velkou radost!

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je krása-určitě udělá radost!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Majdalénko, koukám jak jsi pilná celé léto. Tato kolekce mě taky uchvátila, zejména ta látka s drobnými kvítky. Sama sebe jsem přemluvila, že ji vůbec nutně nepotřebuji. Když ale vidím ty Tvoje fotečky..... :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, já se taky často přemlouvám, že tu a tu látku nepotřebuju, ale je to velké pokušení, když jsou tak krásné:) Ty malé kvítky jsou překrásné, úplně bych je viděla na nějaké šaty či tuniku...

      Vymazat