pátek 20. července 2012

Polštářů není nikdy dost!

Tak tenhle počin jsem měla už dlouho v plánu a konečně jsem se k  němu dostala:)
Krásnou hlavní látku kolekce Secret garden jsem dostala darem od Ivanky, za což jí moc děkuji, jelikož není nikde k dostání.
K mému velkému překvapení látky moc pěkně doplnily jednobarevky, které jsem měla původně na úplně něco jiného:)
Zaznamenala sem, že se vám líbí naše nábytkové počiny, ted mi je docela líto, že sem si nefotila PŘED A PO. Jelikož tenhle stolek byl zralej akorát tak na skládku a vyloupl se z něj krasavec:) Ovšem byl to pakec, barva držela jak rozteklá žvejkačka  a ty žbrdlinky, to byla opravdu třešnička na dortu:)





3 komentáře:

  1. Krááásné! Máš pravdu, polštářků není nikdy dost :-D A stoleček...mno, krasavec!

    OdpovědětVymazat
  2. Polštářky také miluji a přidávám se k Janičce,že jich není nidy dost!A ten stoleček je vážně úchvatný!

    OdpovědětVymazat
  3. Ty polštáře jsou úžasné!!! A jak je ještě vyšíváš korálkama... Fakt super :-)

    OdpovědětVymazat