pondělí 23. dubna 2012

Další přírustky

Tak z těchhle mám radost:) Látky jsou opět od French Generalu a bezva střih na kabelku od Belletky. Měla sem doma kousek Petit látky akorát tak na klopu a příjemně mě překvapilo jak snadno se skamarádila   se lnem :)



:






12 komentářů:

  1. Ó, to je krásy! Kabelky jsou moc pěkné, obdivuju paspulky. A látky - přesně ty samé si tu syslím, případně kombinuju se lnem. Takže jsem na stejné vlně :).
    Krásné dny! M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marianko, děkuji moc:) Na paspulkách nic není přišívám je zipovou patkou, jde to opravdu dobře! Mě petitková pidi zásoba už došla tak musím něco naškudlit abych si mohla udělat radost až mě zase něco takhle osloví.

      Vymazat
  2. Majdi, Ty teda jedéééš!!! A kombinace se lnem je naprosto úžasná, krásné látky:o))). Já ten French General prostě miluji;-D. Móóóc podařené čmaněníčko jsi zase vykouzlila... Páčko Míša

    OdpovědětVymazat
  3. No obě kabelky jsou nádherné!! A máš krásně nakombinované látky, moc se mi líbí... Asi se také do jedné pustím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci neváhej, tobě půjdou určitě levou zadní:) Díky moc!

      Vymazat
  4. Majdi, ty jsou tak kráááásný! Přesně můj šálek kávy... já tu mám snad kompletní školičkovou kolekci a nejsem schopná do ní střihnout, ve volných chvílích přemýšlím, co si z ní ušiju a to je asi tak všecko, co jsem schopná s tou krásou dělat :o)
    Moooc se Ti povedly, ten střih k těm látkám sedí a len - paráda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti já sem zase na sebe pak naštvaná když si něco nakoupím a nic z toho nešiju, myslím, že ty látky dostávají svůj život až když z nich člověk vyrobí nějakou parádu:)

      Vymazat
  5. Beautiful bags :))
    Greetings from Poland ✿ܓ
    Magdalena

    OdpovědětVymazat
  6. Majdi, máš u mě na blogu překvápko, tak mrkni;-D. Snad Tě to potěší:o))). Míša

    OdpovědětVymazat
  7. No jo Majdi, tá ľanová je môj favorit. Ale máš to všetko krásne, bezva.

    OdpovědětVymazat
  8. No téda, kabelečky jsou nádherné... látečky se spolu pokamarádily přímo skvěle... krásná práce! LenkaH.

    OdpovědětVymazat