pátek 23. března 2012

Swap na Marině

Zúčastnila jsem se další bezva akce na  Marině a tohle poslala milé Mysterce, která mi byla vylosována. Naštěstí máme podobný vkus na látky, takže šití pro ní byla radost:)
Prostírkami mě inspirovala Marianka, díky moc:) a dráždanský talíř jsem spáchala pomocí Bellet a její Mariny.








12 komentářů:

  1. Tak to je nááááádhera!Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. Magdi, jsem u tebe poprve a teda zasnu, nadhera nadhera, nadhera!!!!!!!!!!!! Moc dekuji, a jsem pysnym vlastnikem techto nadhernych skvostu od Tebe...♥♥♥ Krasny den, p.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mysterko jsem moc ráda, že se dárek líbí. Já si vždycky oddechnu, když to dobře dopadne a mé tvoření udělá radost:)

      Vymazat
  3. Ahoj, som u Teba dlhšie nebola a všetko - nádhera. Neviem, čo mám skôr obdivovať. Fakt perfektné! A tá polička, niečo také som ešte nevidela. Bezkonkurenčná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lil díky moc, zrovna včera jsem na tebe myslela , už se těším až budeš v pořádku a budeš taky tvořit.

      Vymazat
  4. Majdi, to mi nierob, to mi nierob. Taková krása, jaká škoda že jsem nepřipadla k Tobě ve velikonočním swapu:o(. Tiše a přejícně Mysterce závidím;-D. Nemůžu se na to Tvé čmaněníčko vynadívat... Jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo já bych od tebe taky brala dárek z velikonočního swapu:)Díky si zlatá.

      Vymazat
  5. Magdi...to je nádhera.
    Krásné jaro Jana

    OdpovědětVymazat