středa 1. února 2012

relaxační

Tak na tomhle jsem se vyřádila. Látky od Sandi Henderson, z krásné kolekce SECRET GARDEN.



13 komentářů:

  1. Majdalénko, jsem okouzlena barevností Tvých polštářů. Jsou opravdu pozitivní. Krásný den přeji.

    OdpovědětVymazat
  2. To je úchvatné, strašne sa mi páči. Ako do čajovne. No podaril sa Ti náramne, vidím tu mne známu látku v úplne inom svetle. Je nádherná.

    OdpovědětVymazat
  3. Holky děkuju moc, tahle kolekce je doopravdy krásná. Postupně z ní šiju doplnky do obýváku, tak to pak všecko zdokumentuju:)

    OdpovědětVymazat
  4. myslim ze jste tu latku zpracoval stejne zrucne jako indky sva sari

    moc krasne
    (jo a omlouvam se ze jsem chtela ten strih, ja jsem nevedela jak to chodi-resp. do gal Marina jsem se prihlasila pred tydnem a na diskuse tam jsem jeste nebyla)

    OdpovědětVymazat
  5. Díííky moc!
    Terezko: Ivanka to dost často zminuje v časopise, že jí kopírování jejích střihů vadí, což chápu, protože s tím má neskutečnou práci.

    OdpovědětVymazat
  6. Majdi,
    krásné dílo! A, s dovolením, tykám, je to takové srdečnější :).
    Hezký večer, jsem ráda, že jsem Tě našla.
    M

    OdpovědětVymazat
  7. Tady se opravdu někdo vyřádil. Nádherné detaily!

    OdpovědětVymazat
  8. Majdi je vážně překrásný! Ten Tvůj obývák bych fakt chtěla vidět naživo, těším se na fotky!

    OdpovědětVymazat
  9. Majdi, to je nádhera toto...a ono teda i ty ostatní polštáře plné pozitivního vlnění...ou jéééé....s dovolením se přidám co by pozorovatelka občasná :), neb oko mé i duše jest pohlazena :)))...děkuji :)))...a spoustu inspirace a času na tvoření přeji :),m.

    OdpovědětVymazat